סהרה שופ

סהרה נוסדה בשנת 2005 על ידי אסף צוברי, ומשנת 2010 תחת ניהולו של נתי אריאלי הפכה סהרה למותג ישראלי, איכותי, טבעוני ומקורי. החנות מתמחה בביגוד והנעלה טבעוני במגוון של בדים וטקסטורות מכל העולם (רובם נקנים מחנויות הבדים מנחלת בנימין בתל אביב). במחלקת הביגוד יש עיצובים בלעדיים שלנו ואנחנו גם עובדים עם מעצבים ישראלים מובילים. מעצבים כמו: דרדלוקס, נאני בגדים יפים,העין השלישית, ענבר דיזיין, יהלי לוי, סנטיה , אופנת עמית , ועוד רבים. סהרה יבואנים ויצרנים גדולים של בגדים טבעוניים ואצלנו ניתן למצוא מאות דוגמאות שונות בכל קולקציה.

  • שביעות רצון מובטחת

    אם אינך מרוצה לחלוטין מהרכישה שלך, אנו נעבוד איתך כדי לתקן את זה.

  • אריזה בטוחה

    ההזמנות שלך ייארזו בקפידה ובבטחה כדי להבטיח שהפריטים שלך יגיעו.

  • משלוח מהיר

    אנו שואפים לעבד ולשלוח את הפריטים שלך במהירות עד 3 ימי עסקים לרוב תוך 24 שעות.

  • הבטחת איכות

    כל פריט נבדק ונבדק בקפידה כדי להבטיח שהוא עומד בתקני האיכות המחמירים שלנו.

  • מדיניות החזרה של 30 יום

    אתה יכול להחזיר את הפריט תוך 30 יום להחזר מלא או החלפה, ללא שאלות.

שאלות שאתם שואלים

תוכן מתכווץ

כמה זמן לוקח המשלוח?

זמני המשלוח משתנים מכיוון שאנו שולחים ברחבי העולם ממרכזי מילוי שונים בהתבסס על המיקום שלך. זמן המשלוח הממוצע הוא בערך 7 עד 20 ימי עבודה. מספר המעקב שלך יעודכן 3-7 ימים לאחר שליחת ההזמנה שלך.

כיצד ניתן לבטל הזמנה?

אנו יכולים לבטל הזמנות רק בתוך 12 השעות הראשונות לאחר ביצוע ההזמנה. לאחר מכן ההזמנה ככל הנראה עובדת ומתכוננת למשלוח או נשלחה. ברגע שזה ייכנס לתוקף, זה מחוץ לידיים שלנו. אנו מתנצלים על אי הנוחות שהדבר עלול לגרום, אך אנו מתגאים בשירות מהיר וזה כולל הוצאת ההזמנות שלך מהר ככל האפשר.

מהי מדיניות ההחזרה שלכם?

אם יש משהו לא בסדר בהזמנה שלך (מוצר פגום, הזמנה שגויה, הזמנה פגומה וכו '), אנא צור איתנו קשר תוך 7 ימים מיום קבלת ההזמנה שלך ונשמח לסייע לך לבדוק את התיק ואם הוא יאושר אנו נשלח תחליף. אנא אל תחזיר שום דבר לפני שנבדוק את המקרה, צוות שירות הלקוחות שלנו יבדוק את הבקשה וישלח הוראות נוספות. ozias.store שומרת לעצמה את הזכות לדחות כל בקשת החזרה. לקוחות יחויבו פעם אחת בלבד עבור עלויות משלוח (זה כולל החזרות), ללא מלאי מחדש יחויב מהצרכנים בגין החזרת המוצר. עבור הזמנות מעל 99.00USD לקוחות צריכים לשלם עבור עלויות החזרה; עבור הזמנות מתחת ל 99 דולר ארה"ב, עלויות משלוח של החזרה אינן צריכות להיות משולמות על ידי הלקוחות. דמי משלוח מקוריים אינם ניתנים להחזר.

מה לעשות אם פריטים שבירים ניזוקו במעבר?

פריטים שבירים ייעטפו בשקיות קצף עם המסירה כדי להבטיח הובלה בטוחה. לאחר קבלת המוצר, אנא צלם תמונה או צלם כדי לשמור את הראיות בעת פתיחת החבילה, ופנה אלינו בזמן, אנו נספק לך פתרונות בהתאם למצב.

אילו אמצעי תשלום אתם מקבלים?

אנו מקבלים Paypal, כרטיס אשראי (ויזה, מאסטרקארד, דיסקבר ואמריקן אקספרס), כרטיס חיוב.

  • 🚚 משלוח חינם

    משלוח חינם מעל 450₪

  • 🔄 החזרות קלות

    החזרה עד 14 ימי עסקים

  • 📞 שירות לקוחות

    שני - שבת, 10 בבוקר - 21 בערב

  • 🔒 תשלום מאובטח

    עסקאות מאובטחות בהגנת SSL